Zum Hauptinhalt springen
Magazin online si in: AT | IT | CH | FR | DE | UK | CZ | SE | DK | BE | NL | IE | ES | PL | PT | FI | GR | RO | NO | HU | BG | HR | LU
Termeni comerciali standard și informații despre clienți

I. Condiții comerciale standard

§ 1 Dispoziții de bază span>

(1) Urmtorii termeni comerciali sunt aplicabili tuturor contractelor , pe care îl încheiați cu noi în calitate de furnizor (MOSAFIL GMBH) prin intermediul site-ului www.mosafil.ro. Dacă nu se convine altfel, includerea, dacă este necesar, a propriilor condiții este exclusă.

(2)  Un „consumator” în sensul de următoarele reglementări este orice persoană fizică care încheie o tranzacție juridică care, într-o măsură covârșitoare, nu poate fi atribuită nici activităților sale comerciale, nici profesionale independente. Termenul „om de afaceri” se referă la orice persoană fizică, persoană juridică sau parteneriat responsabil din punct de vedere juridic care încheie o tranzacție juridică în cadrul activității sale profesionale sau comerciale independente.

§ 2 Încheierea contractului

(1) Obiectul contractului este vânzarea de produse din Germania
(2) De îndată ce plasați produsul respectiv pe site-ul nostru web, vă vom transmite o ofertă obligatorie de a încheia un contract prin intermediul sistemului de coș de cumpărături online, în condițiile specificate în descrierea articolului .

(3) Acordul de cumpărare are loc prin intermediul coșului de cumpărături online sistem după cum urmează:
Produsele < /span>destinate pentru cumpărare sunt mutate în „coșul de cumpărături”. Puteți selecta coșul de cumpărături folosind butoanele corespunzătoare din bara de navigare și puteți face modificări acolo oricând.
După accesarea paginii „Checkout” și introducerea datelor dumneavoastră personale, precum și a condițiilor de plată și de expediere, vi se afișează în sfârșit datele comenzii din nou ca o prezentare generală a comenzii.

Dacă utilizați un sistem de plată instantanee (de exemplu, PayPal (Express/Plus/Checkout) , Amazon Pay, Sofort, giropay) ca metodă de plată, fie veți fi direcționat către pagina de prezentare generală a comenzii din magazinul nostru online, fie redirecționat către site-ul web al furnizorul sistemului de plată instant.
Dacă sunteți redirecționat către sistemul de plată instant relevant, alegeți și/sau introduceți datele dvs. după caz. În cele din urmă, pe site-ul web al furnizorului sistemului de plată instantanee sau, după ce ați fost redirecționat înapoi către magazinul nostru online, datele comenzii vor fi afișate ca o prezentare generală a comenzii.
 
Înainte de trimiterea comenzii, aveți opțiunea încă o dată să revizuiți sau să modificați (puteți folosi și butonul „Înapoi” din browserul dvs. web) orice informații din pagina de rezumat al comenzii , sau pentru a anula achiziția.
Prin trimiterea comenzii prin butonul corespunzător ("comanda cu obligație de plată", "cumpără" / "cumpără acum", "comandă cu obligație de plată", "plătește" / „plătiți acum” sau denumire similară) declarați acceptarea legală a ofertei, prin care se încheie contractul.

(4) Nu sunteți obligat de întrebările dvs. cu privire la crearea a unei oferte care ne-au fost transmise. Vă oferim o ofertă textuală și obligatorie (de exemplu, prin e-mail), pe care o puteți accepta în termen de 5 zile.

(5) Executarea comenzii și trimiterea tuturor detaliile necesare încheierii contractului au loc prin e-mail, în mod parțial automatizat. În consecință, trebuie să vă asigurați că adresa de e-mail pe care ați depus-o la noi este cea corectă și că primirea e-mail-urilor respective este garantată. În special, trebuie să vă asigurați că e-mailurile respective nu sunt blocate de un filtru SPAM.

§ 3 Acorduri speciale legate de metodele de plată oferite

(1)
Opțiuni de plată de la Klarna
În cooperare cu Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Suedia, oferim următoarele opțiuni de plată. Plata se face întotdeauna către Klarna:
  • Transfer bancar instantaneu: disponibil în Germania. Contul dvs. va fi debitat imediat după plasarea comenzii.
Puteți găsi mai multe informații și condițiile de utilizare Klarna aici. Informații generale despre Klarna pot fi găsite aici. Klarna va trata datele dumneavoastră cu caracter personal în conformitate cu reglementările aplicabile privind protecția datelor și în conformitate cu informațiile din Politica de confidențialitate a Klarna.
 
Pentru mai multe informații despre Klarna, faceți clic aici . Aplicația Klarna poate fi găsită aici.
 
§ 4 Dreptul de reținere, rezervarea drepturilor de proprietate

(1) Puteți exercita dreptul de reținere numai dacă situația în cauză implică pretenții care decurg din aceeași relație contractuală.

(2) Bunurile rămân proprietatea noastră până când prețul de cumpărare este plătit integral.

(3) Dacă sunteți om de afaceri, următoarele condiții aplica:

a) Ne păstrăm proprietatea asupra bunurilor până când toate pretențiile care decurg din relația de afaceri în curs au fost soluționate în totalitate. Bunurile care fac obiectul reținerii de proprietate nu pot fi gajate sau transferate cu titlu de garanție înainte ca proprietatea asupra bunurilor menționate să își schimbe mâinile.

b) Puteți revinde bunurile în cadrul unei tranzacții ordonate. În acest sens, cedați prin prezenta toate pretențiile în valoare de mărimea sumei de facturare care vi se acumulează ca urmare a operațiunii de revânzare către noi, iar noi acceptăm cesiunea. În plus, sunteți autorizat să colectați reclamația în cauză. Cu toate acestea, în măsura în care nu vă îndepliniți obligațiile de plată într-un mod ordonat, ne rezervăm dreptul de a colecta singuri creanța.

c) Într-o situație care implică combinarea și fuziunea bunurilor care fac obiectul reținerii de proprietate, dobândim coproprietatea asupra articolului nou constituit. Această coproprietate corespunde raportului care există între valoarea pe factură a mărfurilor supuse rezervării de proprietate și a celorlalte articole prelucrate în momentul prelucrării.

d) Dacă faceți o cerere de această natură, vom fi obligați să eliberăm garanțiile care ne sunt datorate, în măsura în care valoarea realizabilă a titlurilor noastre depășește creanța care urmează să fie garantată cu mai mult de 10%. Suntem responsabili pentru selectarea titlurilor de valoare care urmează să fie eliberate.


§ 5 Garanție
(1) Sunt aplicabile drepturile legale de garanție.
(2) În calitate de consumator, vi se solicită să verificați imediat produsul pentru caracter complet, defecte vizibile și daune de transport imediat ce este livrat și dezvăluie prompt reclamațiile dumneavoastră către noi și compania de transport în scris. Chiar dacă nu respectați această solicitare, aceasta nu va avea niciun efect asupra revendicărilor dumneavoastră de garanție legală.

(3) Dacă o caracteristică a mărfurilor se abate de la obiectiv cerințe, abaterea va fi considerată a fi convenită numai dacă ați fost informat despre aceasta de către noi înainte de depunerea declarației contractuale și abaterea a fost convenită în mod expres și separat între părțile contractante.

(4)
În măsura în care sunteți antreprenor, se vor aplica următoarele, prin abaterea de la prevederile de garanție de mai sus:
 
a) Doar propriile noastre specificații și descrierea produsului a producătorului vor fi considerate ca fiind de acord ca calitatea bunurilor, dar nu și alte reclame, promoții publice și declarații ale producătorului.
 
b) În cazul unor defecte, vom oferi, la discreția noastră, garanția prin rectificarea defectului sau prin livrarea ulterioară. În cazul în care rectificarea defectelor eșuează, puteți, la alegerea dvs., să solicitați o reducere a prețului sau să vă retrageți din contract. Remedierea defectelor va fi considerată eșuată după o a doua încercare nereușită, cu excepția cazului în care natura mărfurilor sau defectul sau alte circumstanțe indică altfel. În cazul remedierii defecțiunilor, nu vom fi obligați să suportăm costurile sporite care decurg din transportul mărfurilor într-un alt loc decât locul de executare, cu excepția cazului în care un astfel de transport este în conformitate cu destinația prevăzută a mărfurilor.< /span>
 
c) Perioada de garanție va fi de un an de la livrarea mărfurilor. Scurtarea termenului nu se aplică
 
- pentru daune din culpă care ne sunt atribuite, care rezultă din vătămarea vieții, a membrelor sau a sănătății și pentru alte daune cauzate intenționat sau din neglijență gravă;
- în măsura în care am ascuns în mod fraudulos defectul sau ne-am asumat o garanție pentru calitatea articolului;
- în cazul articolelor care au fost utilizate pentru o clădire în conformitate cu utilizarea lor obișnuită și au cauzat defectarea acesteia;
- în cazul drepturilor legale de regres pe care le puteți invoca împotriva noastră în legătură cu drepturile care decurg din vicii.
 
§ 6 Alegerea legii, locul îndeplinirii, jurisdicție

(1) Se aplică legea germană. Această alegere a legii se aplică doar clienților dacă nu are ca rezultat revocarea protecției garantate de dispozițiile imperative ale legii țării în care se află reședința obișnuită a clientului respectiv (principiul beneficiului îndoielii). ).

(2) Dacă nu sunteți un consumator, ci un om de afaceri , persoană juridică de drept public sau fond instituțional de drept public, locul nostru de activitate este locul de jurisdicție precum și locul de îndeplinire pentru toate serviciile care decurg din relațiile de afaceri care există cu noi. Aceeași condiție se aplică situațiilor în care nu sunteți asociat cu un loc de jurisdicție general din Germania sau UE, precum și situațiilor în care locul de reședință sau locul de reședință obișnuit nu este cunoscut la momentul deschiderii procedurii. . Acest lucru nu are nicio legătură cu capacitatea de a apela la instanța asociată cu un alt loc de jurisdicție.

(3) Dispozițiile Convenției ONU privind contractele pentru Vânzările internaționale de bunuri sunt în mod explicit inaplicabile.






II. Informații despre clienți

1. Identitatea vânzătorului

MOSAFIL GMBH
Rothenburgsorter Marktplatz 5
20539 Hamburg
Germania
Telefon: +49 40 797508920
E-mail: service@mosafil.com



Rezolvarea alternativă a litigiilor:
Comisia Europeană oferă o platformă pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor (platforma ODR), care poate fi vizualizată la https://ec.europa.eu/odr"> ://ec.europa.eu/odr.


2. Informații privind încheierea contractului

Pașii tehnici asociați încheierii contractului, încheierii contractului în sine și opțiunilor de corectare sunt executați în conformitate cu reglementările „încheierea contractului” din condițiile noastre de afaceri standard. (partea I.).

3. Limba contractuală, salvând textul contractului

3.1 Limba contractului va fi engleza.

3.2 Textul complet al contractului nu este salvat la noi. Înainte de trimiterea comenzii, prin intermediul sistemului online - coș de cumpărături datele contractului pot fi tipărite sau salvate electronic folosind funcția de imprimare a browserului. După primirea comenzii de către noi, datele comenzii, detaliile impuse de lege legate de contractele de vânzare la distanță și termenii comerciali standard vă sunt retrimise prin e-mail.

3.3 Vi se vor trimite toate informațiile contractuale în cadrul unei oferte obligatorii în formă scrisă, prin E-mail, de exemplu, pentru cererile de ofertă în afara sistemului de coș de cumpărături online, care pot fi tipărite sau salvate electronic într-un mod sigur.

4. Principalele caracteristici ale produsului sau serviciului

Caracteristicile cheie ale bunurilor și/sau serviciilor pot fi găsite în oferta respectivă.

5. Prețuri și modalități de plată

5.1 Prețurile menționate în ofertele respective reprezintă prețuri totale, la fel ca și costurile de transport. Acestea includ toate componentele prețului, inclusiv toate taxele accesorii.

5.2 Costurile de expediere care sunt suportate nu sunt incluse în prețul de achiziție. Ele pot fi vizualizate făcând clic pe butonul corespunzător de pe site-ul nostru web sau în oferta respectivă, sunt afișate separat pe parcursul tranzacției de comandă și trebuie să fie suportate suplimentar de dvs., în măsura în care livrarea gratuită nu este confirmată.

5.3 De asemenea, trebuie să suportați costurile rezultate din transferurile de bani în cazurile în care livrarea se face către un stat membru al UE, dar plata este inițiată în afara Uniunii Europene.

5,4 Metodele de plată care vă sunt disponibile sunt afișate făcând clic pe butonul corespunzător de pe site-ul nostru web sau sunt dezvăluite în citatul respectiv.

5,5 Cu excepția cazului în care se specifică altfel pentru metodele de plată respective, pretențiile de plată care decurg din contractul care a fost încheiat devin plătibile imediat.

6. Condiții de livrare

6.1 Condițiile de livrare, data livrării și restricțiile de aprovizionare existente, dacă este cazul, pot fi găsite făcând clic butonul corespunzător de pe site-ul nostru sau din cotația respectivă.

6.2 Dacă sunteți consumator, următoarele sunt reglementate prin lege: riscul ca articolul vândut accidental a fi distrus sau degradat în timpul transportului vă trece numai atunci când articolul în cauză este livrat, indiferent dacă operațiunea de expediere este sau nu asigurată. Această condiție nu se aplică dacă ați comandat în mod independent o companie de transport care nu a fost specificată de noi sau o persoană care a fost desemnată în alt mod să execute operațiunea de transport.

Dacă sunteți om de afaceri, operațiunile de livrare și expediere au loc pe propriul risc.

7. Dreptul legal de garanție

Răspunderea pentru defecte este guvernată de prevederile „Garanție” din Termenii și condițiile generale de afaceri (Partea I). 

Aceste SBT-uri și detalii despre clienți au fost create de avocații specializați în dreptul IT care lucrează pentru Händlerbund și sunt verificate constant pentru conformitatea legală. Händlerbund Management AG garantează securitatea juridică a textelor și își asumă răspunderea în cazul în care sunt emise avertismente. Informații mai detaliate pot fi găsite pe următorul site web: https://www. .haendlerbund.de/de/leistungen/rechtssicherheit/agb-service.

ultima actualizare: 01.01.2022