Zum Hauptinhalt springen
Magazin online si in: AT | IT | CH | FR | DE | UK | CZ | SE | DK | BE | NL | IE | ES | PL | PT | FI | GR | RO | NO | HU | BG | HR | LU

Întrebări frecvente - întrebări și răspunsuri

UN ORDIN

Puteți anula comanda. Dacă aveți orice anulări sau modificări ale comenzii, vă rugăm să nu ezitați să contactați serviciul nostru pentru clienți la service@mosafil.com sau la telefon la +49 40 79 75 08 920.

Cu plăcere! Modelele de mozaic se livreaza la dimensiunea de aprox 10x10 cm, modelele de faianta sunt decupate din faianta dorita si au dimensiunea de max 30x60 cm si nu pot fi schimbate sau returnate.

Deoarece suntem un comerciant cu amănuntul pur online, sunteți binevenit să comandați articolele noastre online la www.mosafil.com.
PLATI SI PRETURI

Puteți plăti la Mosafil cu următoarele metode de plată: • Prin imediat • Prin PayPal • Prin plată în avans • Prin factură • Prin card de credit

Da, toate prețurile afișate includ TVA.

Nu, prețurile nu includ costurile de transport și livrare inclusiv TVA. Costurile de transport sunt calculate pe baza greutății și a codului dumneavoastră poștal. Costurile de transport sunt calculate automat și afișate în coșul de cumpărături.

Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți la service@mosafil.com. Trimiteți-ne numărul de comandă sau numărul de comandă pentru a vă putea trimite factura lipsă.
TRANSPORT

Momentan trimitem pachetele noastre numai cu DHL sau DPD. Dacă greutatea totală a comenzii este prea mare, aceasta va fi expediată cu compania de transport Kühne & Nagel și Hellmann. Ne străduim întotdeauna să oferim clienților noștri cele mai bune opțiuni de expediere și să ne selectăm cu atenție partenerii pentru a asigura o livrare rapidă și fiabilă. Livrarea are loc cu o platformă de ridicare, „free curbside”. Vă rugăm să vă asigurați că există un acces liber și o suprafață solidă, astfel încât să puteți plasa paleții în consecință.

Da, puteți furniza o adresă de expediere separată, care este diferită de adresa de facturare.

Echipa noastră Mosafil se străduiește întotdeauna să vă proceseze comanda cât mai repede posibil. Deoarece articolele noastre au timpi de livrare diferite, le puteți găsi pe pagina noastră de produse. Acesta este actualizat constant.

Odată ce v-am expediat comanda, veți primi un e-mail cu numărul de urmărire pentru a vă urmări comanda.

Nu, din păcate, nu oferim transport rapid.
REVENDICARE

Vă rugăm să verificați cu atenție comanda dvs. odată ce sosește. Dacă comanda dumneavoastră a fost deteriorată în timpul transportului, vă rugăm să ne raportați daunele în aceeași zi. Vă rugăm să ne trimiteți și poze cu daune prin e-mail la service@mosafil.com. Vă vom contacta cât mai curând posibil și vom lua măsurile necesare pentru o schimbare sau rambursare.

Ne cerem scuze pentru inconvenient. Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți la service@mosafil.com și, de asemenea, să ne trimiteți fotografii cu articolul incorect. Vă vom contacta cât mai curând posibil și vom lua măsurile necesare pentru o schimbare sau rambursare.

Dacă returnați comanda, trebuie să o organizați singur și să suportați singur costurile pentru serviciul de colete sau compania de transport. Nu se percep costuri de retur pentru comenzile din Marketplace. Mai multe informații găsiți în condițiile noastre de anulare.

Odată ce am primit expedierea și am inspectat articolele, vă vom rambursa suma de plată corespunzătoare. În funcție de timpul de livrare poștal și metoda de plată, creditul trebuie efectuat în contul dumneavoastră în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea expedierii. Pentru rambursare folosim aceeași metodă de plată care a fost folosită în tranzacția inițială. Mai multe informații găsiți în condițiile noastre de anulare.
CONT CLIENT

Vă puteți înregistra oricând, gratuit și fără obligații, pe www.mosafil.com, sub Contul meu. Înregistrarea aduce multe avantaje, cum ar fi: • Cumpărături rapide • Salvați datele și setările. • Prezentare generală a comenzii și informații despre livrare • Gestionați-vă abonamentul la newsletter După înregistrare, veți primi un e-mail de confirmare de la noi și vă puteți conecta în contul dvs. oricând.

Vă puteți schimba oricând informațiile personale. Pentru a face acest lucru, trebuie să vă conectați la contul dvs. de client. Vă puteți modifica datele din „Date personale”.

Nu-i nicio problemă! Puteți solicita oricând o nouă parolă. Sub „Contul meu”, dați clic pe „Mi-am uitat parola”. (Link) și apoi introduceți adresa dvs. de e-mail. Veți primi apoi un e-mail cu un link pe care îl puteți utiliza pentru a vă reseta parola. În e-mail, faceți clic pe Resetare parolă și apoi introduceți o nouă parolă. După ce ați atribuit o nouă parolă, vă puteți conecta din nou normal.

Dacă doriți să vă ștergeți contul de client, pur și simplu contactați serviciul nostru pentru clienți de luni până vineri, între orele 9:00 și 17:00, prin telefon la +49 40 797 50 89 20 sau trimiteți-ne un e-mail la service@mosafil.com . Suntem aici pentru a vă ajuta.
SERVICIU CLIENȚI

Dacă nu mai doriți să primiți buletinul nostru informativ, vă puteți dezabona în orice moment. Pentru a face acest lucru, pur și simplu faceți clic pe linkul de dezabonare pe care îl veți găsi la sfârșitul fiecărui buletin informativ.

Contactați serviciul nostru pentru clienți: de luni până vineri de la 9:00 la 17:00 sau telefonic la Tel: +49 40 797 50 89 20 sau trimiteți-ne un e-mail la service@mosafil.com. Suntem aici pentru a vă ajuta.